Bergbeklimmen & longboarden - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lara Habold - WaarBenJij.nu Bergbeklimmen & longboarden - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lara Habold - WaarBenJij.nu

Bergbeklimmen & longboarden

Blijf op de hoogte en volg Lara

04 Oktober 2012 | Spanje, Málaga

Oké, ik neem terug dat ik goed met mijn geld omga. Na deze week ben ik namelijk zo blut als ik weet niet wat, en dat allemaal door mijn nieuwe grote liefde; mijn longboard. Een longboard is een soort skateboard alleen dan wendbaarder en ik heb er absoluut mijn passie in gevonden. Afgelopen week zijn we met een groepje van, ik geloof, 6 meiden gaan joggen en na afloop besloot ik samen met een paar van hun om skates te gaan kopen en te gaan skaten in plaats van joggen. Dus gingen we op zoek naar een geuze decatlon! Wist ik veel dat ze die winkels ook buiten Frankrijk hebben... Eenmaal op de skate afdeling van de decatlon aangekomen zag ik hem. Mijn board. Het was eigenlijk liefde op het eerste gezicht. Jammer genoeg wel 2 keer zo duur als skates maar ik besloot dat ik het er voor over had. Vandaag voor het eerst een kleine tocht gemaakt met 2 skatende meisjes erbij en het was absoluut geweldig! Boardend over de boulevard, en wauw Spanjaarden houden blijkbaar van sportieve vrouwen want we werden me toch een partij nagefloten. De keerzijde in dit verhaal zit 'em dus in het geld. Na deze aankoop heb ik voor de komende 11 dagen nog 50 euro. Dat wordt dus geen uitgaan meer voor mij. Gelukkig ben ik enorm verkouden en zijn mijn amandelen ontstoken waardoor ik toch niet uit wil/kan!
Verder hebben we gisteren, om in de sportieve sferen te blijven, san anton aka de tieten van Malaga beklommen. De heenweg alleen was al 3 uur. En dan niet zo maar een weg maar wel ongeveer stijl omhoog (ja pap, iets voor jou + je racefiets vriendjes?)
Verder liggen we hier alleen maar op het strand want ja ja dat kan hier nog lekker!
Groetjes uit Malaga!!!

  • 05 Oktober 2012 - 13:34

    Erik:

    Lieverd, mooie verhalen weer. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Enne.... bedenk maar dat zo'n board hier in Nederland vast veel duurder is. Je bent dus eigenlijk behoorlijk goedkoop uit! En nou ja, een paar avondjes thuis bij gastpappa&mamma levert je toch ook weer veel culturele kennis op. Hoe staat het trouwens met de lessen? Boarden op z'n Spaans is natuurlijk heel leerzaam (zie ook de reacties van de omstanders), maar je ging toch ook een beetje naar Malaga voor praten, lezen en schrijven op z'n Spaans?
    Ik schreef je vorige keer over het weer op 3 oktober, maar ik had m'n reactie nog niet geplaatst of een waterig zonnetje brak door. En zo zijn we toch nog op de kermis beland. Dit jaar veel minder druk dan vorige jaren. Crisis of slecht weer? Mels heeft een mooie schietfoto 'gewonnen'. Afijn, je hebt Marjoleins verhaal al gelezen, neem ik aan. Inderdaad, hopsen weer na de operatie.
    Zou het echt wat zijn voor ons racefietsers daar op die st ei le hellingen bij jou in de buurt? Als jij nou eerst 'ns gaat verkennen op je longboard..... Wel bij de afdaling je helm op, vergeet dat niet. Wel darling, benieuwd naar volgende avonturen. Veel liefs en succes met alles, Erik
    PS wat voor site is dit, onderin reclame voor Vrouwen in mijn buurt?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Málaga

Lara

Actief sinds 22 Sept. 2012
Verslag gelezen: 741
Totaal aantal bezoekers 10294

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 09 Maart 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: