Laatste weekje voor de vakantie - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lara Habold - WaarBenJij.nu Laatste weekje voor de vakantie - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Lara Habold - WaarBenJij.nu

Laatste weekje voor de vakantie

Blijf op de hoogte en volg Lara

17 December 2012 | Spanje, Málaga

Het is intussen eigenlijk alweer maandag, en ik zit al 2 dagen thuis maar ik wou alsnog even een laatste reisverslagje maken voor de vakantie. We begonnen de week met de school versieren voor kerst. Lekker vroeg al jaja, maar omdat er hier zoveel zon is moeten we toch ook nog een beetje (nep) sneeuw hebben. Ook ben ik nog een niveau omhoog gegaan. Ik zit nu in B1. Best goed want als ik niveau B2 heb mag ik zelfs studeren in Spanje. Niveau B2 ga ik waarschijnlijk over zo'n 9 weken halen. Ook hebben we deze laatste week kerst gevierd op school. We hadden allemaal een onzichtbare vriend voor wie we een cadeautje van rond de 5 euro moesten kopen. Ik heb voor Julia, een Duits meisje uit mijn klas, een hele berg chocola gekocht waar ze erg blij mee was. Verder heb ik van de dochter van mijn host ouders, Magdalena, die ook op onze school werkt make-up en lekkere douche spulletjes gekregen. Daarnaast hebben we de laatste vrijdag nog koekjes gebakken via school. Jammer genoeg is onze oven niet heel goed dus waren ze niet helemaal gaar geworden. Toen was het alweer tijd voor het grote afscheid. De meeste mensen komen namelijk na de vakantie niet terug. Er zijn natuurlijk in de loop van tijd steeds wel mensen weggegaan en bijgekomen maar er zijn nog nooit in een keer zoveel mensen weggegaan. Vrijdag was dan ook een beetje een verdrietig dagje. Na de vakantie komen er een hele hoop mensen bij, ook weer enorm veel Nederlanders, maar iedereen weet dat het niet meer zoals nu gaat zijn.
Het is ook gek om weer thuis te zijn. Ik kan me alles nog niet zo goed beseffen. Het lijkt net alsof Malaga nooit is gebeurt omdat alles hier gelijk weer zo normaal is. 3 weken lijkt ook zo lang. En daarna moet ik nog 2 maanden...
Liefs en alvast een fijne kerst en een gelukkig Nieuwjaar aan iedereen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Málaga

Lara

Actief sinds 22 Sept. 2012
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 10282

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 09 Maart 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: